Małe i Średnie Firmy

JAK WYGLĄDA WSPÓŁPRACA Z MAŁYMI I ŚREDNIMI FIRMAMI ?
 

Najczęściej zaczyna się od szczegółowego omówienia i zaplanowania pierwszego projektu, który wynika z konkretnych potrzeb danej firmy.
Może to być np. przygotowanie lub uporządkowanie opisów stanowisk przed zbliżającym się audytem, pilna rekrutacja, wdrożenie nowego pracownika, stworzenie od podstaw lub zmodyfikowanie systemu premiowania czy oceny pracowników.
 

Każdy projekt wymaga dokładnego zapoznania się ze strukturą organizacyjnąi pracowniczą firmy, a także bieżącymi
i długofalowymi potrzebami i oczekiwaniami Zarządzających. Wpływa to nie tylko dobre przygotowanie i dopasowanie danego rozwiązania do specyfiki firmy, ale także znakomicie ułatwia i przyspiesza ewentualna dalszą współpracę.

Już na tym etapie powstają na ogół pierwsze dokumenty lub narzędzia, np. struktura organizacyjna,
opis stanowiska lub grupy stanowisk czy profesjonalna mapa danego procesu – personalnego lub  biznesowego.
Nawet jeśli nie są one częścią projektu, zostają oczywiście w firmie i mogą być dalej wykorzystywane.
 
Projekty realizowane są wg. wstępnie uzgodnionego harmonogramu, częściowo zdalnie, częściowo w ramach
wcześniej zaplanowanych spotkań w firmie.
Początkowo współpraca i spotkania dotyczą głównie Zarządzających w firmie, jednak po odpowiednich uzgodnieniach
i wprowadzeniu, najczęściej komunikacja i współpraca „schodzi niżej” i dotyczy bezpośrednio określonych kierowników
lub pracowników, tak aby maksymalnie skracać czas i zwiększać zakres pozyskiwanych informacji.
 
Rozliczenia – na podstawie faktury VAT – następują najczęściej po zakończeniu danego projektu lub jego etapu
albo na podstawie miesięcznego abonamentu, ściśle dopasowanego do zakresu działań i potrzeb danej organizacji.
Sposób rozliczeń, podobnie jak każdy z realizowanych projektów, jest zawsze indywidualnie uzgadniany i „szyty na miarę” potrzeb i specyfiki danej firmy. Wycena dotyczyć może całości lub określonego etapu realizowanego projektu (np. cena za zaprojektowanie i wdrożenie systemu ocen okresowych w firmie X lub cena za opis jednego stanowiska w firmie Y) 
albo czasu konkretnych działań, składających się na jego realizację (np. ustalona cena 1 dnia/godziny pracy).
Abonamenty dotyczą najczęściej tzw. działań serwisowych i obejmują np.:  ilość dni/godzin w firmie przeznaczonych
na określone działania (np. konsultacje dla pracowników/Zarządów, szkolenia, działania wdrożeniowe, etc.) lub administrowanie konkretnymi procesami (np. dokumentacją, ocenami pracowniczymi, aktualizacją struktur organizacyjnych czy zakresów obowiązków).

DLACZEGO WARTO?
 

projekty HR1.png  Płacisz za konkretnie wykonaną pracę, a nie za ludzi zatrudnionych na etacie.

projekty HR1.png  Odzyskujesz dla siebie czas, jaki poświęcasz na zajmowanie się sprawami i problemami pracowniczymi.

  Masz od razu dostęp do najlepszych praktyk, profesjonalnej ekspertyzy i sprawdzonych rozwiązań - w takiej formie i zakresie,
  w jakim ich potrzebujesz.

  Możesz obniżyć koszty zatrudnienia bez redukcji etatów.

  Możesz zwiększyć efektywność Twojej firmy bez zatrudniania nowych ludzi.

  Możesz sobie pozwolić na urlop, wiedząc, że w tym czasie w Twojej firmie wszyscy wiedzą co robić i jak działać,
  aby przynosiło to najlepsze efekty dla firmy.

projekty HR1.png  Informacje poufne i sprawy trudne są naprawdę poufne, bo pozostają poza firmą.

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w polityce prywatności.

Rozumiem

Telefon: +48 609 507 341

Email: info@hpc-mp.pl